Mantorp

Kära Mantorp. Kommer alltid känna mig som mest hemma här. Allt är så lugnt och fridfullt, sånär som på en och annan fjortismoped. Här är det trevlgit, gemytligt och ett alla-känner-alla scenario(typ) som är rätt charmigt.
Idag har man sprungit i Klämmestorpsspåret. Skönt nu att man kommit igång med träningen, lite styrka och mage efter det också och man känner att man mår bra :)
Nu bär det av till Rasmus i Linköping där det blir tippa stryktips och pizza, för att sedan dra ner till festen på Platå kl 19. Ska bli grymt kul! Och sen se Sarahs min om hon tycker om min nya outfit och frilla återstår att se, men bild kommer upp efter helgen ;)
På söndag blir det dessutom julmarknad i Gamla stan innan jag och Sarah åker tillbaka till Stockholm vid 19.
Och sjklart när det är fest blir det en partylåt som det tipsas om, min kusin Sofia blev eld och lågor över förra partytipset så ska väl se om hon gillar denna :D

Postat av: Sofia

jaaaa den är riktigt braaa den med :) men den andra var snäppet bättre ;) keep up the good music work!!

2009-12-08 @ 07:44:56
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: Sofia

jaaaa riktigt bra den med, men den andra är snäppet bättre :) keep up the good musik work!!

2009-12-08 @ 07:46:17
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0