En torsdag

Semester. Det är ju skönt. Inte är det ogött iaf.
Kunna vakna när man vill. Lägga sig när man vill. Göra vad man vill.
Igår gjordes det inte mkt mer än att softa o lyssna på musik hela dagen. Tills det var dags för fotbollsträning.
Sen var man sugen på att gå ut, men eftersom jag verkar vara den enda med semester så fick jag nöja mig med att sitta ute på uteserveringar lite här o där. Inte själv alltså. Funkade visst. Men regnet kom och förstörde allt.
Sen missade jag bussen. Tur att my friend Lollo nyss hade fixat lägenhet i stan. En hård soffa men vafan. Jag slapp gå hem i regnet iaf!
"Och öset det bara regnar ner."
Idag. Är det bara soft som gäller. En film kan det vankas framåt kvällen. Har trots allt match imorron.
Skönt o kunna vara med o springa o skjuta igen. Som en ko på grönbete.
Ja nu ser jag ju inte riktigt ut som en ko. Ser mer ut som ett åskväder tror jag. Inte riktigt lika blött då förstås men ja, Äsch yrväder stämmer nog mer in. Var ju inte så jättelänge sen jag vaknade.
Hm, en dusch kanske får mig att vakna?

Låttips

A Cursive Memory - The Piano Song
Postat av: Sis

Just ja, denna har jag ju också lyssnat på. Helt ok.



"Han kom som ett yrväder en afton i april..." =)

2008-08-11 @ 02:29:55
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0