intervjuad

corren kom förbi idag och tog kort på mig inför intervjun i tidningen =P
blev intervjuad på vägen upp i bussen till sthlm i fredags där jag fick prata högt om min "modellkarriär" =P

vet inte när det kommer i corren men säkert denna vecka.. så håll utkik!

andra dejten med god el tjejen igår.. Emma heter hon :)
blev favvorestaurangen afrodite och en filet mignon plus en hemsk biofilm vid namn the happening! SE INTE!

Måste köpa ny skor! Båda mina skor som jag kan ha (på sommaren) är sönder och regnar det så blir jag genomsur :(
Men det får la bli i Peking det!
Nu är det bestämt. Ska väl bokas nu ikväll antar ja.. bara en sån grej som att ölen/cidern kostar 15 spänn på krogen och 1.20 på gatan =P 120 spänn för ett par märkesjeans (kopior såklart).
Maten ska nog gå bra, vi har ju Radisson annars ;)

Nu ska jag se Horton på datan och sen avsluta kvällen med lite te och guitar hero! (kanske borde diska lite därimellan?)

Blitt insnöad på 80talets italo disco! Skön musik de där, tex
Koto - Visitors
Postat av: Syrran

Hihi, kul gånger två!

Synd att jag inte har Corren här borta, men jag antar att pappsen kanske tar hem ett ex åt mig?



Jaså, var inte The happening bra? En jobbarkompis sa att den var bättre än andra "domedagsfilmer" iaf. Själv har jag ju blivit helt insnöad och har noll koll på filmer som går nu, och som gått det senaste halvåret. Har inte sett ens en tv-film sen februari. Sooo unlike me.



Puss

2008-07-07 @ 23:24:12
URL: http://sensetheecho.blogg.se/
Postat av: Syrran

Förresten, eftersom jag inte följer med på resan nu så hoppas jag du köper årets julklapp där. Eller nej förresten, en sommarpresent vill jag ha! (Jag payar alltså, du kan väl köpa en schysst tröja eller nåt.)

2008-07-07 @ 23:27:38
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0