Sista dagen innan avresan

Ojoj, vilken stress det har varit idag!

Först och främst, så dök jag upp i Stockholm igår, tisdag vid 11-tiden.
Vid 14 var jag och Alex på Kinesiska Ambassaden för att skaffa visum.
Det var stängt.
Alex fick sjukskriva sig dagen därpå (idag) för att hinna med öppetiderna 9-11.30.
Vi kommer dit vid 09.30. De ville helst ha alla papper inlämnade innan 10 för att vi skulle få visumet så fort som möjligt o slippa vänta ytterligare en dag.
Vad får vi se då? Jo, de vill att man ska ha ett foto på sig själv också!
Med två timmar på oss, tar vi bussen tillbaka mot t-centralen har tur och hittar en på t-banan vid sergels torg, springer tillbaka till en hållplats och är tillbaka vid kvart i elva ung.
Lämnar in det tillsammans med passet, kopior på biljetterna och vårt hotell.. Pust! Äntligen!
Vilken pärs :)
Nu är det bara väntan innan vi åker.. jag sitter uppe till 5 typ då alex vaknar o ska iväg o jobba. då lägger jag mig och sover fyra fem timmar. Allt för att ja ska kunna somna ord på flyget :P
Men man vill inte missa för mkt på flyget, vi får ju äta och dricka hur mkt vi vill där ;) Business class förstår ni =D
Vi bor ju som sagt på lyxhotell, så ska försöka hålla kontakten med omvärlden där, dvs blogga :)

Ha det trevligt här hemma i värmen, så lär vi ha det där borta också, i den 35-gradiga värmen ;)

Göddig låt =)
Alphabeat - Fascination
Postat av: Syrran

Hmm...funderar lite här...är det alltså sant det där med att modeller inte är särskilt smarta?

Hehe.



Skönt att det ordna sig iaf! Du vet att när Lillebror ska ut i världen sitter hela familjen hemma och biter på naglarna. Vi var nojiga över det här med visumet, med tanke på hur det gick med passgrejen sist du var iväg... =)



Du, sov du igenom mestadels av flygturen, flygplansmat brukar ju smaka mest papper. Fast dricka är ju värt. Alkoholhaltigt också?



Och jag blir inte ett dugg avis på business class och lyxhotell och shopping i Beijing och Kinesiska muren och söta hundar att klappa på matbordet, för jag ska steka mig i solen vid simhallens småbarnskissiga utepool. Yeay! ;)



Fy fan, jag vill med bort!!!

Once again, ha en underbart bra resa älskade du!

Kom hem hel (och ren)!



yepp, göddig låt!

Här får du några till att ta med på resan :)



http://www.youtube.com/watch?v=HrjBddCTCmk

Dire straits - Walk of life



9r9sAA&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=GykZ9r9sAA&feature=related

Sister Hazel - All for you



Lots of love.

2008-07-24 @ 01:26:36
URL: http://sensetheecho.blogg.se/
Postat av: martin

sister hazel.. den gamla goingen :)

2008-07-24 @ 06:00:41
Postat av: pinnen

trodde bara det var min polare i sthlm som lyssnade på sister hazel. visste inte att de hade fans i östergötland oxå

2008-07-25 @ 22:06:09
URL: http://www.aik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0