Tre dagar kvar..

Och jag bossar och styr över höglagret när inte så många chefer är där.. ingen samordnare heller för den delen.
Inte för att jag vart där längst av dem som är där just nu, mer för att det är kul o styra i lagret lite. Ser till så att sommarjobbarna sliter häcken av sig och jag glassar med småordrarna :)
Närå, faktiskt så kör jag på som bara den, bara det att det e så mkt fel i lagret just nu, mkt som inte är på rätt plats o så, blir oftast såhär när sommarjobbare kommer in och ingen förklarar för dem hur det ska vara.
Då kommer pappa Martin in i bilden och styr.
Han e tjurig o envis som få att nej nu gör du såhär :)
Nej tjurig e ja inte, mest glad, för det är ju skoj. Glad ligger ju ganska nära lycka, och lycklig ja det var et ttag sen man var.
Får väl se hur den närmaste framtiden ter sig..
Ter sig, ja det får en direkt att tänka på att bete sig, vilket har en mindre positiv klang. Och Klang var ju en konstapel i sagorna om Pippi Långstrump.
Pippi, ja det har ju residenterna i filmen gökboet.
Alltså är det skatteåterbäring som ska in på vågrätt 17.

Tre dagar kvar innan semestern börjar..
Fredag ska jag klippa mig. första gången som inte carro kllipper mig, hon e på semester så får se hur det blir =P
Lördag.. ja då vettetusan.. kanske någon fest ngnstans?
Söndag, då hoppas jag fröken god el ställer upp och umgås med mig :)
Måndag.. hm.. packa inför resan, iof inte så mkt packning eftersom vi köper med kläder hem =P
Tisdagen, åker upp till sthlm snackar skit med alex inför resan.
Onsdagen, drar till ambassaden och fixar visum. kostar 300 kr (folk på alex jobb har gjort så tidigare så det är lugnt)
Torsdagen, slappas det o chillas inför avresan 22.30! Vi åker business class så skjorta o kavajbyxor är det som gäller!
Fredagen, framme i Peking 12.00 cirkus, så det gäller att man sovit på planet (nej det tar inte 13 timmar att flyga, utan typ 7 timmar.. sen plussar man på 7 timmar också, därav jetlag =P)

Ingen musik denna gång, inte hört så mkt nytt, men snart e ja igång igen!
Postat av: Syrran

Haha lillebror Bossen!



Min kompis malin ska åka till Peking på torsdag, kanske ser ni varann, who knows? :) Men hmm äger du ett par kavajbyxor?



Du kan komma in hit på lördag för fest, vi försöker dra ihop nåt här nämligen!



Kram kram

2008-07-18 @ 11:55:33
URL: http://sensetheecho.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Sjklart äger jag ett par kavajbyxor ;)

Fest? Sure, ska funderas på det!

2008-07-18 @ 13:24:17
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0