Bakis

Dagen efter grillandet nere vid slussarna är man väl lite småknepig. Lite smått bakis =P
Men det var trevligt, lite grill, lite mera fest. Skönt som tusan o sitta ute!
Bådar gott inför Hultsfred..

Hultsfred ja.. Om två dagar är jag där. Peppandet har redan börjat. I år ska bli den skönaste och roligaste festivalen någonsin!
Detta år är vi dessutom där en dag längre, redan på tisdag är vi nere.
Kommer försöka skriva en liten loggbok därnere, och sen föra upp den här på bloggen.
Se om jag hittar nån ny musik att tipsa om =)

Idag då? Blir att dra sig bort till johannelund o bada lite snart, bara 200 m!
Sen kanske man drar ner o drar en fika på stan, får se. Packa lite inför hultan!
Ska skaffa pass inför USA-resan också! Fast det får jag ta på månda.

Ett låttips ska jag väl hinna med!

Millencolin - Brand New Game
Lyssna Här!
Postat av: StoraSyster

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg!

2008-06-17 @ 20:32:32
URL: http://litenbusig.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag utmanar dig, kolla länken ovan.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0