Löning

Så har man handlat kläder för 2200 idag :)
Men hade inte blivit så dyrt om de inte vore för Dieseljeansen för 1500!
Får tacka Lollo på Carlings för hennes goda smak, nu har ja en hel carlingsoutfit på mig hehe.

Ja det heter faktiskt GODEL fast man säger God El.. så nu vet ni det.

Fick förfrågan från Alex om jag ville dra till Peking nästa helg.. bara sådär. Ska fundera på det.

1900 kommer det kosta tur o retur till New York sen. Business class. Lika dyrt som med vanlig biljett fast där tillkommer ngn tillägg som gör att båda kostar lika mkt. Så då väljer vi business class ist. Enda kravet e att man ska vara finklädd när man åker där.. så fram med skjortan och kavajbyxorna ;P

Annars så vill jag lira guitar hero med eller mot någon nu. Trist o köra själv. Nu har jag alla låtar som finns att få tag på iaf.. ska nog köra lite coldplay nu ;P

Nu sätter snart lanseringen av modellbilderna igång. Se min modellbild här.

Hörs!

PS. Tror Tyskland - Turkiet slutar 3-0. DS
Postat av: Anonym

URSNYGG bild! Precis som i verkligheten! men håller med lillsyss om byxorna...

2008-06-25 @ 21:25:55
URL: http://litenbusig.blogg.se/
Postat av: morfar

Snygga byxor! Enligt vad jag hört är dom också senaste mode i Sthlm. Retro, liksom, typ.

2008-06-26 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0