Blev haffad idag...

.. Av en GODEL försäljerska haha.
Jag stannar normalt sett inte för sånt där, men hon var så jäkla söt! =P
Kommer inte ihåg va hon babbla om, tänkte mest på vad jag skulle säga till henne hehe.
Men ja fick ngt papper, de skickar hem ngt bekrätfelsemail så har ja två veckor o bestämma mig om de e bättre eller ej :)
Efter jag blev haffad, drog jag till kebabbaren (får alltid ångest efteråt ja käkat) och efter det gick jag tillbaka till försäljerskan o sa ngt i stil med "Kom ihåg att du har mitt nummer nu" eller ngt o hon log o skrattade lite mot mig.. Lite kul!

Tror inte hon hör av sig men det var en kul grej iaf :)

Har varit dålig på att uppdatera här efter Hultsfred men har varit så mkt att göra..
Hultsfredsbloggen dyker upp så småningom!

Men sen Hultan har jag skaffat Gutar Hero 3, sviiinkul =P
Så kom hem till mig o utmana mig vettja!
Skulle dratt på fika idag men det blev inget, lite surt!

Imorrn får ja största lönen hittils o Lollo på Carlings har fått i uppdrag att fixa en carlingsoutfit åt mig imorrn ;P
Det planeras inför Usa också och vi åker dit troligtvis den 22 eller 23 juli :)
Var tänkt att vi skulle bo på sas hotell också o få 75% rabatt men de mesta verkar uppbokat.. så får leta vandrarhem ist!
Ska bli intressant at tträffa Sofhie igen o se hur man reagerar..

Har ingen ny musik direkt.. men hörde en gammal låt på guitar hero som var så jäkla skön :)

Eric Johnson - Cliffs Of Dover
Lyssna Här!
Postat av: Martina

Ingen idé att ja kommer iaf för du slår mej ju redan på de! ;)

2008-06-24 @ 17:52:46
Postat av: sofhie

Se det var ju bra raggat dar Martin, och du sager att du inte kan ragga hmmpf :)

2008-06-24 @ 18:05:18
Postat av: sara

murta jag lär komma över o köra guitarhero-turnering hehe! kul med bruden förresnten :)

2008-06-27 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0