21 arbetsdagar kvar

Ja ja har faktiskt börjat samla på de där filmerna som kommer med expressen varje tisdag nu, Planet Earth.
Känner att dom där måste ja ha, vem vet hur det kommer se ut när jag e 90?
-Jaa du lille Arvid, när gammelfar var ung hade vi något som hette vinter förstår du. Då kom det stoora vita snöflingor och alla barnen byggde snöslott och kastade snöbollar och åt gul snö.

Men shit, tänk om vi inte har ngn snö då? Usch de är alldeles för sent för mig att sätta mig in i det nu, hade säkert kunnat skriva ngn meterspalt till, men det får vi spara till en annan gång :)

Fick lite löneförhöjning idag då, helt okej, en höjning på en 7hundring typ..

Imorrn då, ska jag äntligen kolla upp min fot hos sören på feelgood. Nu får vi se om det är en ledbandskada jag ådragit mig, skulle eg inte förvåna mig, isf just ett schysst slut på karriären i Mantorps FF. Här har man ju tänkt sluta till hösten o börja plugga antingen i Göteborg eller Uppsala (dit Rebecka helst vill att ja hamnar såklart!)

Och till sist Rebecka, en Axe Clicker, tänk dig Ben Affleck, reklam, flörtande kvinnor.. fortfarande inte en susning?
Det är en manick man klickar på när en tjej (eller kille om man gillar sånt) tittar flörtande på en, och när dagen eller vad man nu gör, e slut så tittar man hur många klick man har.. i reklamen har affleck typ 40 klick o när han ska upp till sitt rum på hotellet har hisskillen (som e mkt fulare) typ ettusen hehe..

Dagens länk: För fingerfärdiga, perfekt minispel (inte på jobbet för det krävs ljud)
http://www.miniclip.com/games/up-beat/en/
Postat av: Syrran

Hahahaha jaha en SÅN! jag fattade inte heller först vad det var, men nu minns jag ju reklamen. (Inte så konstigt att Affleck bara fick 40 förresten, han är inte direkt het han heller liksom...)En sån skulle jag med vilja ha! Fast jag kan räkna i huvudet istället. På väg till jobbet brukar det vara en bil som tutar, och på en dag brukar det kanske ligga runt 10 flirtande tittar. Kan ju tyckas vara väldigt till belåtenhet, om det inte vore för det faktum att blickarna enbart kommer från medelålders äckliga karlar. Jag vet inte vad det är, men det verkar tydligt att det kommer att bli tufft att hitta mina drömmars man därute, om jag vill ha nån i min egen ålder. They just don't find me attractive. Jag kan ju tröstande inbilla mig att det är för att jag är för kvinnlig, och dagens yngre killar blivit så matade sedan modersmjölken med att tjejer ska se ut precis tvärtom. Oj, nu blev det nästan som att jag använde din blogg som min blogg hehe!
Hoppas du fick positiva nyheter hos farbror Sören idag!
Kram, syss

2008-05-07 @ 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0