I Stockholm

Nu har visst min blogg gått och blivit en mötesplats för kärlekslystna? Men jodå sis, jag kan säkert introducera dig för herr Marty, om han vill det ;P

Nu så sitter man på sprays kontor, har nyss blivit fotad längs Hammarby sjöstrand i underbart väder och schysta kläder. Hela kampanjen går ut på att det ser ut som om vi (modellerna hehe) ser ut som om vi är på väg till en dejt :) Roligast var nog när en av medarbetarna undrade om jag hade modellat förut. Det var ju en komplimang som hette duga ;P
Nu så väntar vi bara på att en kille ska fotas så drar vi säkert en sväng på stan sen innan middagen med efterföljande singstar väntar! Lite drinkbiljetter på vårt hotell Clarion (som för övrigt e lyxigt och nybyggt ;P) och en helkväll ute ligger nog närmast till hands, nu när man inte har några direkta åtaganden imorgon!

Hela kampanjen kommer lanseras innan sommaren i tidningar som ingår i Allers förlag, dvs, Elle, Femina och Café med flera. =P
Ne nu ska jag vara lite social igen med mina kolleger haha.
Hej hej
Postat av: Marty

Tjena Auer. Snart kommer Gucci, Prada, Dolce och de andra att köa, det vet vi ju alla. Sen kommer ju villan i Italien och allt bling som hör därtill. Solen lyser i Linkan och jag tror att jag har hittat den caben jag vill ha. Hoppas hoppas att den finns kvar en vecka till. Sen ska vi åka cab till jobbet någon dag sen när det är fint väder.

Sure thing kan jag bli introducerad, alltid kul att träffa nytt folk. Antar att det är änny en Auer som gömmer sig bakom signaturen "sis" och min erfarenhet av det efternamnet är finfina.

Ses imorrn sprayman

2008-05-25 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0