Modell? Jag?

Ja den här dagen har varit minst sagt, ovanlig!
Får helt enkelt ta allting från början.

I början på januari detta år, såg jag en annons från spraydate, där man kunde skicka in en bild på sig själv om man ville bli modell för en dag. Äh vatusan tänkte jag och blev lite sugen. Självklart var man tvungen att bli medlem då och efter lite styrande med det så skickade jag in en bild.
Nu imorse hörde de av sig och sa att jag var en av 20 st de valt ut från 2100 ansökningar, för att åka till sthlm nu på fredag till sönda och bli fotograferade för spray dates räkning hehe =P
Det hela går ut på att vi ska vara spray dates ansikten utåt och vi kommer vara med på banners på nätet och i olika tidningar! Kommer få två nätters hotell och resa tur/retur betald med.. fan så nice. Jag liksom!! Schyst o se hur man kommer se ut helt uppsminkad av experter =)

Och det är så skönt att det händer nånting, nu har jag jättemkt att se fram emot efter alla motgångar.. Modellgrejen nu till helgen, Snart frisk och spelklar igen, Hultsfred 11-15 juni, Usa slutet på juli, Plugg i Göteborg el Uppsala alt. Australien ett år (!) med Alex för 20 lax där tre olika prova-på jobb ingår och ett års visum.. hm.. vad ska ja välja..? ;P

Ja, ja e helt till mig och fortf lite skakis.. Men detta ska bli riktigt riktigt skoj :)

Så vad blir de då för musik? Jo här kommer ett par schysta låtar med temat Model ;)

Först, en bra låt.

1. Kraftwerk - Das Model
Lyssna Här


Sen, en låt som e ganska usel, men som de manliga besökarna gärna ser videon av iaf :)

2. Girls Aloud - Models
Lyssna Här
Postat av: Sis

Hihihi!
"Ooooh eeeeh feels good to be free, ooooooh eeeeh feels good to be freeee!"

2008-05-20 @ 01:49:43
Postat av: Sis2

Grattis brollan! Wow, vilken grej!!!!

2008-05-20 @ 13:42:59
Postat av: pinnen

man saknar ju "le som en fotomodell" med dlk i ett inlägg som detta...

2008-05-21 @ 00:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0