Norrköping

Ja då har man varit hos syster i Norrpan och festat till det lite, vi hamnade på ett studentställe som heter Trappan och det var helt okej. Men bäst var hamburgaren för 20 kr :)
Har alltid tyckt att Norrpan har så snygga tjejer, men studentstället var ingen hit tyckte ja =P
Men det skojades, stojades och plojades och vi hade riktigt roligt =)
Nu sitter man här hemma, väntar på o få sig lite käk, lyssnar på ny musik och bara softar.
Var tänkt att jag skulle dra mig ner mot Hemgårdarnas BK och heja fram deras P98er som kommer få storpublik idag kl 16.30. Men jag orkar inte och sen har jag iaf ingen att gå med.
Det är en grupp på Facebook vars syfte var att hitta ett pojklag och få 400 pers att komma och heja med tifon och vimplar o ja, som riktiga supportrar. Svinkul idé verkligen!

Nu e det bara 12 arbetsdagar kvar innan jag går på min minisemester =)
Åååh vad jag längtar! Nationaldagen e vi ju lediga o sen ere klämdag på fredagen där! Sen väntar Hultsfredsveckan och efter den ere midsommarveckan där jag kompat ut tre dagar då vi e lediga två :)

Vil leg inte gå till donken, men gillar att jag slipper äta själv den här gången :) hihi
Men här kommer dagens softa låttips!!

1. Angels & Airwaves - Lifeline
Lyssna Här

2. Jimmy Eat World - Hear You Me
Lyssna Här

3. The Perishers - Never Bloom Again (en av de sorgligaste texter jag hört, från Umeå)
Lyssna Här

4. Damien Rice - The Animals Were Gone (Kan inte annat än älska den här killen)
Lyssna Här

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0