Nyklippt

Så har man skaffat sin sommarfrilla :)
Klippte mig som vanligt hos Carro, som ja känt sen 4:an..
Det vanliga, kortklippt men har bara färgen kvar :) Och ja, det blir svart ;)

Idag har ja nästan somnat flera ggr om på jobbet.. är säkert mestadels för min dåliga sömn denna vecka, men säkert också på att jobbet jag gör e så långtråkigt haha =P Jag skärpte mig när jag titta upp o var nära o köra in i en stillastående truck som stod o laddades.. Usch, dåligt av mig. Nu får jag lägga mig 23 prick då kanske o se om det blir ngn skillnad, ist för 00!

Gymmat lite med, blev balansbrädan på world class, sen hem och kollade på hockeyn med ena ögat. Andra ögat var halvt som halvt inne på facebook och bilddagboken och kollade lite.. även lite xperteleven blev det.
Det är ett ställe där man är coach över ett (eller flera) lag och köper säljer spelare, kör taktik mot sina kompisar i ligorna osv.Skoj, men beroendeframkallande.. Körde över Micke idag, o han blev lite sur.. hehe

Ne idag känner jag för lite soft musik, det passar till mitt blue fruit-te :) Mys på er och glöm inte kommentera mina tips ;)

Softa Låtar

1. Army of Me - Better Run
(favorit låten just nu!)
Lyssna här (klicka på rätt låt)

2. Biffy Clyro - Machines
Lyssna här
Postat av: Storasyster

Åh åh åh, vilken UNDERBAR låt!!!! Jag är helt såld. Deras Perfect var oxå bra men Better Run var den bästa låt jag hört på läääääääääääänge. Vad kul att du kör lite musikblogg - då har ju jag äntligen en chans att hänga med lite!
Peace.
Army of me.

2008-05-16 @ 22:50:22
URL: http://litenbusig.blogg.se
Postat av: Storasyster

oj den andra låten var asbra den oxå! var hör du all musik?

2008-05-16 @ 22:53:49
Postat av: Din andra storasyster

Självklart klickade jag på fel låt och undrade vad det var frågan om. Jaa Better Run var fin(are). Fin röst. Men jag lyssnade inte på hela... Jag håller inte riktigt med vår storasyster för jag tycker den andra var mycket bättre! Den ska jag lyssna på igen imorgon när jag är vaken på riktigt.
Kram, hörs imorrn!

2008-05-17 @ 04:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0