Painkillers

Var på apoteket idag och hämtade ut Voltaren T. Det stod max tre per dag, men sören sa ju att ja skulle ta fyra.. haha får se hur ja mår ikväll/natt =D får återkomma till det!

Handlade lite på ICA, snacka lite med Rasmus som jobba där, kanske skulle grilla på lördagskvällen när ja kommer hem från Uppsala. Aah längtar som bara den efter grillat kött, riktigt vattnas i munnen.. mmmm grillat...
Hehe kände mig lite som Homer i simpsons där, Doh! Kanske kan bli det i Uppsala med? :)

Annars borde jag verkligen diska.. men jag e såå lat =( Tur jag inte använder så mycket disk och mest återanvänder de koppar o glas som ja använt sen i helgen.. :)
Det här med o vattna blommor e ju en sak i sig, det har jag fått skit för från många håll hehe. Men jag börjar bli bättre! Även om jag i helgen inte vattnat på två veckor hihi. Ska tusan ta tag i de nu! Har dödat ett antal växter hittills, de e ja bra på iaf :)
Haha funderar lite på o ha hemhjälp. Alex var sugen på att skaffa det, skulle kosta 300 spänn i månaden o de kom varannan vecka eller ngt sånt. Men tror inte ja kommer skaffa de. Men en kul grej skulle det vara!


Åh de e så varmt ute, e jobbigt då jag måste dölja tattoon ett tag till.. men nästa vecka så!
Ska antagligen fylla i lite också snart, men frågan e om den hinner bli bra innan hultan då, det e viktigt för där kommer ja inte bry mig så mkt om det blir sol på den, eller jo de gör ja väl men kommer vara i en annan sinnesstämning för det mesta då.. :) men så länge ja smörjer in mig ord där så e de lugnt, man ska tydligen passa sig för att bränna sig på en tatuering.
Hultan ja, blir fjärde året i rad för mig. För gammal för sånt tjafs tänker ni. Bah! Visserligen e ja inte mkt för campinglivet, de e ganska snuskigt! Men det har blivit som en drog, och i år kommer mina favoriter, Jimmy Eat World och då kommer Martin stå där och hoppa och skrika o njuta av varje minut! :)
Det är så skönt att ha något att se fram emot! Det gör ens trista vardag till något mer värdefullare. Varje dag får en att längta mer och mer till friheten så att säga, bort från alla dagens I-landsproblem.

Då tar brorsan efter syrran sin och gör sin Veckans Bästa-lista :)

Veckans Bästa käk
- Måste framhålla Teddys baguetter mittemot Mcdonalds i stan. Jag e inte bra på att variera mig, men goda e de!

Veckans Bästa Musik
- The Hives Album som gått varm i trucken :) Spec Return The Favour och Well alright! Riktiga partystarters :)

Veckans Bästa Idé
- Att starta bloggen kanske? :)

Veckans Bästa Klädesplagg
- Äntligen kom mina snygga shorts fram igen. Jippi! Och mina ankelstrumpor haha. Synd att min högerfot e så svullen så de ser missbildat ut bara =P

Veckans roligaste
- Alla blickar man plötsligt får, från alla möjliga folk. Vad kan de bero på =P

Nej nu ska det göras mackor och sen fixa sig innan bussen går!
Hoppas inte jag åker på helgens skitgubbe nu på jobbet bara, då får jag åka runt med en lapp på tröjan där de står just helgens skitgubbe.. det fick jag göra i onsdags =(
Puss på er!
Postat av: sense the echo

Hmm...The Hives...jag vet inte det ja...tacka vet jag Markus Krunegård! :D
Oh! Jag får ju se tatton imorrn! Kuuuuul!
Ha det bäst så ses vi imorrn (hoppas det blir lunchstopp i Kungens Kurva nu bara...)
Puss

2008-05-08 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0