Var är alla spontana tjejer?

Precis. Varför stöter man bara på tjejer som e så himla tillbakadragna och försiktiga? Var e nyfikenheten? Viljan att prova på saker? Varför är det jämt jag som hör av mig o frågar o tjatar om vi ska hitta på något?
Finns det någon som har lite vett och nån gång kan höra av sig o bara säga; Hej! Tänkte dra en fika/minigolf/promenad/whatever och undrar om du vill följa med?
Eller vafasen, orden Hej vill du hitta på något idag? skulle få mig och le det bredaste leendet.
You had me at hello.
nja kanske inte, men varför ska jag jämt höra av mig. Jo ingen annan gör ju det. Ska jag bara sitta och vänta på att nån skickar ett mess med, - fan de e ju så jäkla skönt väder ute idag. Hängeru med på bad/inlines/picknick/blabla

Skärpning tjejer! Ni har mobilen framför er. Om det finns någon kille ni tycker verkar trevlig/rolig ta upp mobilen och skicka ett mess.. Är det inte värt ett försök? Jag tror jag har träffat en enda spontan tjej i mitt liv, du vet vem du e :)
Men jag får väl läsa boken The Game annars, det ska ju funka säger de.

Dagens låttips

Looptroop Rockers - Building

Lyssna Här

Ett lite äldre, men ack så bra

New Found Glory - Hold My Hand

Lyssna Här
Postat av: Sis

Ja men det är tamigtusan inga killar som gör så heller ska du veta! Här är det bara jag som gör sådant också. Kanske är så att vi är otursförföljda eller nåt du och jag...

Oh känner mig träffad av "Hold my hand". Eller alltså, att det är jag som sjunger den till någon. Ja du fattar. Tur att jag inte lyssnade på den på jobbet...

Och YES! Building är en av mina favoriter just nu! Störtskön, har hört den på radion. Borde skaffa den.
Bra tipsat! :)

2008-06-03 @ 01:07:45
Postat av: sonofajournalist

joo ja gör de hela tiden, men de verkar de inte gilla alls.. så nu e de slut med det

2008-06-03 @ 01:18:03
Postat av: Sandra

Nae vet du vad Martin! Det finns många sånna brudar, dra inte alla över en kant;)

2008-06-03 @ 22:54:55
URL: http://www.bejbiiiii.blogg.se
Postat av: lou

hehe, det finns många tjejer som e spontana, kanske bara det att du tyvärr träffat de som är det motsatta.

2008-07-12 @ 15:25:08
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0