Hemskt

På vägen hem från jobbet igår satte jag mig på tåget till linköping, då plötsligt  vagnen börjar skaka och det känns som någon eller några lagt stora stenar längs spåret.
Från fönstret ser jag små och lite större bruna "stenar" komma flygandes bort från spåret.
De va ett jäkla liv tänkte jag, hoppas inte vi spårar ur!
Men nä det var inga stenar.. Det var en älg!!
Stackars söta älgen.
När vi kom fram till station gick jag fram till fronten på tåget för att se hur det såg ut. Inget syntes dock så han måste ha ramlat under direkt.. Men luktade det gjorde det. Usch!

Och idag såg ja på corren.se att ett tåg kört på något igen. En människa den här gången!!!!

För att byta ämne till något roligare så la ja ut min lägenhet på blocket igår. Hittils har 10 st hört av sig på mindre än en dag :) Ikväll kommer första visningen och imorron har ja inte mindre än 3 st =P
Sedan är det inte jag som bestämmer vem som får den, utan det e hyresvärden. Hoppas bara nån som vill ha min soffgrupp o soffbord får den :)
Ska bara bestämma med min nya hyresvärd om nya lägenheten först.

Nu vankas det träning igen. Efter ribba-kryss målet i tisdags så hoppas jag på repris idag ;P
Vill vara med på sista matchen på lördag!

Nåväl, får avsluta med en thaireggae. Sug på den ni. THAI-REGGAE :)

Postat av: Sis

Usch jaa stackars lilla söta älgen =(



Tur att du balanserar upp det med en skön låt man blir glad av! :)

Du har spelat den för mig va, har för mig att vi nynnat på den tillsammans.



Kram! (NU ska jag äta)

2008-10-14 @ 21:50:24
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0