Sovmorgon

Idag försov jag mig två timmar! Shit, inte alls likt mig. Det märktes också när man kom till jobbet, NU KOMMER MARTIN hördes ropen skalla. Självklart basunerade jag ut att JA NU E JAG HÄÄÄÄR så att alla visste att hjulansvarige dykt upp :)
Låter som om man har värsta ansvaret här men riktigt så e det väl inte, jag har koll på hjulen, hur mycket som behöver fyllas på osv, mer än så är det inte. Men Softis hade skött det bra i min frånvaro!

Nu kan det ju bli så att jag får lite mer miljöansvar i fortsättningen, allt är inte riktigt klart ännu men om så blir fallet så blir det 8 timmar i månaden som går åt till att kolla över lagret, komma med förslag till en miljövänligare tillvaro och så småningom även göra miljörevisioner etc. Kommer i såna fall se bra ut i CV:et :)

Annars har man träffat God El Emma (du blev känd som henne o typ de flesta vet vem du är då hehe) på en fika på Steves. Längesen man såg dig men alltid lika trevligt, kanske inte tar dryga månaden tills vi ses nästa gång den här gången? =P

Styr lite smått med lägenhten, och då menar jag smått. Blir inte mycket gjort varje dag, men lite =P Idag postar jag lite till adressändring och skatteverket och haha just det, God El ;) (inte emma nu alltså utan företaget =P) Kanske kan packa ner ett par paket iaf.

Vill avsluta med den här klumpiga Best Man killen, ett par dagar gammal men obetalbar!



Postat av: sofhie

Hahaha där har vi sofhie humor på högsta niva! Haha gjorde min dag :D

2008-10-16 @ 16:07:07
URL: http://misssofhie.blogg.se/
Postat av: Sis

Ajaj ligger nog i generna det där...försovningen alltså. Vill minnas att jag gjorde nåt liknande på Tekno. Skillnaden var att på mitt jobb var det ingen som märkte det eller brydde sig haha! Eller jo, C gav en sarkastisk kommentar vilket jag tog som en komplimang, att han saknat min fina nuna :)

Eller youtubesurfarkompis mer sannolikt kanske ;)



Jag tror stenhårt på det där med miljöansvar, tror att miljöansvarig slår hårdare i CV:t än hjulansvarig... =)



Kram!

2008-10-25 @ 17:33:55
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0