Patent??

Jag vet inte om jag ska ta patent på en smart grej. Det har visat sig funka på mig iaf.
Det snackas om källan i bergslagen men snart kommer det kanske snackas om mitt kranvatten!
Allt handlar om is. Is kyler. Såklart.
Men ponera att ditt huvud börjar kännas tungt, du har jobbat mycket och sovit lite vilket ger oönskade resultat i form av en anstiftan till huvudvärk. När ni känner denna anstiftan, stoppa en isbit i mun (akta för o fastna med läppen bara) håll den kvar där tills den smält. Ja det är kallt. Vad tror ni? Men det har visat sig ta bort mitt tunga huvud (ej bildligt talat)
mer än en gång! Det är åtminstone värt ett försök.
Ett annat tips är att om det är jättevarmt i er lägenhet och ni kan inte sluta svettas, gör samma sak. Ni blir i stort sett svala direkt! Och då inte bara i munnen såklart :)

I övrigt händer det inte så mkt, fortf något paket som packas om dagen, sen blir det slötittande framför teven =P

Annars tyckte jag denna katt var rätt gullig. Eller ngt.

Postat av: Sis

Ta patent! Ta patent! Jag har alltid velat tillhöra en uppfinnarfamilj! :)

Du får testa om glass kan funka lika bra!



Kan jag få ett sånt där paket som du packar varje dag??

2008-10-25 @ 17:37:57
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0