Utstängd

Ja det blev jag, för när jag kom hem från jobbet o skulle öppna min dörr så kom jag inte in! Låshe-te hade hakat upp sig o gick inte o låsa upp! Efter mkt om o men fick ja tag i hyresvärden o hon kom med lite låsolja men inte heller dt hjälpte, så fick ringa till låssmed, men ja då fick man snällt vänta i 45 minuter på hans ankomst och göra sig av med 100 spänn på följande;

1st Aftonblad 10 kr
1st stimorol fushion

(varav såklart biträdet säger att det är två för 20 som martin går med på)
1st , 2st stimorol fushion, 20 kr
1 st arizona på donken, 69 kr

(arizona va såklart försenad så när undertecknad frågar så hade de glömt bort den. era AS!
men fick en big mac o cheese på presentkort till nästa gång :)

elbolaget ringde också så nu e de fixat att ja säger upp det den 31 oktober. gött
nåja, hade tänkt packa ner lite grejer från hyllan, får se om ja orkar gå ner o hämta kartionger i förrådet bara =P

Här kommer ett danskt band, Kashmir, med låten Kalifornia



Postat av: morfar

Ye, man - life is rough and you got'to be tough.

2008-10-13 @ 20:16:13
Postat av: Sis

Hahaha! Både inlägget och farsans kommentar =)



Var själv med om en liknande grej i våras, tog sista nattåget till Norpan från Mantorp, och så gick det inte att öppna dörren nere i porten! Småpanik hann jag få, trodde att de bytt låset under dagen, letade alternativa vägar att komma in på, försökte komma på vem jag kunde sova hos, sista tåget tillbaks till Mantorp hade gått och inget nummer hade jag till hyresvärden och jobbet väntade i gryningen.



Well jag kunde inget göra mer än att slita och peta i låset och efter hundra år av våld kändes det som att något lossnade därinne och jag kom in.



Lättad.



Jädra skitungar. Säkert.



(Och ja, denna låten äro bra!)

2008-10-14 @ 20:21:25
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0