Yeessss!!

Då var det klart! Den 1 nov flyttar jag mer centralt!
Blir ett andrahandskntrakt men det bryr jag mig inte mkt om, ska bli såå skönt att dra från denna lägenhet!
Ännu skönare när jag slipper ta me mig så mkt från den.
Sofforna o soffbordet säljer jag, stora hyllan o sängen tar sofhie o matbordet tar vi hem till mor o far tror ja, slänger skåpet i duschen, likaså det vita vitrinskåpet om inte sofhie vill ha det.
Enda som följer med av det tyngre artilleriet e teven, tevebänken o datorn o databordet.. Säng får ja fixa ny, kanske mor o far har någon gammal hemma? Har min uppblåsbara madrass sålänge så det löser sig :)


Enda kruxet e att Sofhie står som ägare på bredbandet så hon måste fixa med flytt o så över en mailkonversation med bredbandsbolaget. Störigt.

Nåväl, glad om en.. som en lärka e ja o det firar vi med lite klipp man blir glad av.. jag blir det iaf =P


BO - KO :)




Fragglarna :)





Galenskaparna - VM i Friidrott :)





Monty Python Upperclass Twit Of The Year :)


Postat av: Sis

Hohoho. Jag blev med glad. Minns stunderna hemma framför Life of Brian och Holy Grail och gud vet allt hehe :)

2008-10-14 @ 21:19:34
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0