I fredags

Var det första gången jag vaknade av att jag skrattade :)
Men självklart kommer jag inte ihåg vad det var för skoj!
Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar.

Bowling är roligt. Andra gången på tre veckor vi kört på City Bowl i Linköping, jag och två jobbarkompisar. Blir nog en följetong varjeledig freda framöver.
Är bra, för på freda om en vecka är det tacobowling som jobbet bjuder på. Gissa vem som ska gå in för det stenhårt? ;)

Idag ska man träna för första gången på närmare en månad.. känns så skönt!
Benet är nästan helt läkt, bara ett ärr nu. Hoppas kunna få vara med i sista matchen mot Vadstena på lördag.

Och imorrn ska jag för första gången göra världens godaste sallad. Syster R kommer bli avundsjuk. :)
Så ja, det blir bara sallad imorrn haha. Väldigt olikt mig. Ska lägga upp bild imorrn med ingredienserna. Jag vet att du vill ha dem sis! =D

Till sist vill jag tipsa om en sida på nätet där man spelar in från ett antal radiokanaler på nätet som man sen dessutom kan spara till sin dator. Helt lagligt. Mitt konto har spelat in i en halv vecka o är redan uppe i 150 000 låtar!!

Enjoy! www.chilirec.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0