Donora

Hittade av en slump ett band som nyss släppt en skiva på Itunes, (sjklart kan jag knappt hitta en låt o få hem men) jag gillar verkligen sättet hon sjunger på. I vissa lägen påminner hon om the sounds sångerska, kanske inte i den övre av dessa låtar men kanske den undre.. Säg gärna vad ni tycker :)

Donora - Shh




Donora - Shout


Postat av: Pernilla A

Jag gillade Shh. Den andra låten kändes lite platt och tråkig även om jag gillade den videon.



Hej!

2009-04-14 @ 20:30:35
URL: http://babyborderline.bloggproffs.se/
Postat av: Pernilla A 2, a.k.a "Sis"

Du hade rätt bro :)

Shh känns både hoppfull och somrig, som gjort för mig alltså :)

D hälsar att du borde skicka över den, han gillar viskande sångröster! Håller med min namne litegrann om den andra låten tyvärr.

Hoppas du vann i Guitarhero ikväll!! Missade dig på msn dock eftersom jag sov middag :)

PoK

2009-04-19 @ 01:44:03
Postat av: Anonym

Tjo! Båda Donoras låtar var bra :)

2009-04-19 @ 15:21:35
URL: http://jarnkaminenkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0