Anställningsintervju i Stockholm

Efter att ha virrat omkring letandes efter drottninggatan 65 och tagit en fika för hela 70(!) spänn i väntan på att intervjun skulle börja, hade man blivit intervjuad och informerad om hur det var att vara anställd åt ett bemanningsföretag.
Det är inte dom som bestämmer min lön utan det är företagen som jag hyrs ut till, deras genomsnittslön eller ngt som blir min lön.
Om jag fick jobb? De hade ett 40timmars jobb i Kungens Kurva, 1 timme och 17 minuter enkel resväg från Märsta, där jag nu kommer bo from onsdag. På måndag ska jag ringa dem och säga att jag vill ha jobbet. De sa åt mig att ta reda på om jag hade ork och tid att kunna ta mig dit. Vilket är värt då det är 1600 mer i lön än vad jag hade på BT =)

Månadskort i Stockholmsområdet ligger på ca 640 kr vuxen. Samma som ungdom i Östergötland. Säger en del.

Mitt World Class kort kan jag inte använda mer då det är bundet til Linköping så finns det någon som vill ta över mitt WC-kort? Gäller till 31 mars nästa år! 299 i månaden :)
Blir att gymma på Sats sedan, finns i Uppsala vad jag vet, och på Arlanda och även här i Märsta :)

Fotbollen läggs på hyllan under hösten och vintern, även om jag nog kommer träna en del med Roberts lag i Uppsala :)

Onsdag kommer jag alltså att flytta upp till Märsta, kommer bo här en månad tillsammans med Sofhies lillasyster Sara, innan hon får tillträde till sin lya i Uppsala den 1 okt. Välkommen hit Sara :D!
Vi kommer få plats, Alex läggs in som testperson idag söndag och kommer tillbaka den 13 september.
Har för mig att han ska starta upp sin blogg igen, som livet som patient! Låter intressant tycker jag, ska länka till hans blogg sedan :)

Till sist får jag tipsa om en låt, grupp kanske. De hade några fler bra låtar såg jag på deras myspacesida, kolla själva på Runner Runner

Postat av: sara

Tack så mycket martin! Märsta here we come :D

2009-08-23 @ 15:39:50
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0