jadu, anonyme..

som tycker att det mesta här är old news.. dålig uppdatering från din sida kanske? :)
ja att justin nozuka var gammalt skrev jag ju, men det är nog väldigt få som hört talas om honom.
men det handlar om musiktips, inte sant?
och föregående tips ser jag inte direkt som gamla.. muse nya släpp, boys like girls nya släpp.. njae du :)

För övrigt kan sägas att jag ska på anställningsintervju nästa fredag i Sthlm! ska bli väldigt spännande och se om jag får det jobbet, då flyttar jag in hos Alex rätt snabbt! Dessutom får jag/vi en ny roomie då Sofhies syster Sara kommer bo hos oss under en månad tills hon får tillträde till sin lya i uppsala där hon ska plugga :)

Här kommer en NY låt från Sick Puppies. Den är bra tycker jag. Over and out!

Postat av: Anonym

Förstår inte vad du menar att det är dålig uppdatering från min sida eftersom att det jag menade med min kommentar är att om man kan något om musik, utan att behöva leva på Wikipedia så vet man om sånt här du tipsat om för relativt länge sedan. Menar inte att vara otrevlig. Bara ett tips att du kanske borde vara ute lite mer i tid? Tror säkert att vissa missat något och "upptäcker" det på din blogg, men det är inte så mycket det att du är Före, snarare att dom är lite sämre på att ha koll. Gillar din blogg i övrigt. Slumpades bara in på den igår och kollade in idag också. Hej!

2009-08-14 @ 14:15:30
Postat av: Strumpan

Du har helt rätt i att kunna ge folk svar på tal ;)Verkar som många har svårt att läsa innan-till just nu... :S

2009-08-14 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0