Lördagen

har gått åt till att hjälpa P fixa ny dator. Jag tror hon blev riktig nöjd till slut :)
alltid kul att hänga med fjant! Det blev hem hit och byta om på kvällen fär att sedan dra te Solna och glo film med henne. Hopplös och hatad av alla hette den, med Simon Pegg (Hot Fuzz, Shaun of The Dead). Den var rätt rolig, men jag skulle inte ätit en hel (nästan) Ben and Jerry glass! Plus lite chips.. hehe. Ja vadå? Jag äter typ inget onyttigt längre, mitt enda "godis" är bondekakor på kvällarna nu haha :) Ingen cola, inget godis, ingen glass och inga snacks! Min inkomst säger nej, vilket är tråkigt men bra :P

Idag ska jag in till Uppsala en sväng tror jag. Ska gå runt lite med Sara tror jag och visa (det lilla jag vet) :)
Imorrn ska jag söka lite andra jobb och ja, det är väl typ det jag ska göra :)
Nästa helg ska jag nog äntligen ut, blir nog enda gången denna månad tror jag.. i Uppsala såklart. Har en kompis som börjat plugget där och ville dra ihop ett litet party.. kul :)

Visst ja! Ej förglömma! Musiktipset :)

Lovesick Radio - Loser Of The Year


Postat av: Sis

Puss på dig, tack för hjälpen med datorn och för en mysig filmkväll! Jaa jag tror också att jag är nöjd :)

Liite ont i magen när jag kom tillbaka från busshållsplatsen inatt ;)

2009-08-31 @ 00:01:52
Postat av: Sis

Fin låt förresten! Lite sorglig kanske; loser of the year...

2009-08-31 @ 00:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0