Sista dagen i Linköping..

Idag är sista dagen på "hemmaplan" innan jag flyttar upp till Märsta imorgon. Det känns både spännande och vemodigt.
Spännande för att man börjar om på noll med nästan allting, ny stad, nytt jobb, nytt fotbollslag (så småningom) ja nytt liv :)
Och vemodigt för alla vänner man lämnar här hemma, närheten till sina föräldrar, ja allt man är van och trygg vid!
Men det här är något som verkligen behövs, för mitt mål är faktiskt att så småningom flytta till Uppsala (tidigast årsskiftet, senast sommar/höst-10) och plugga. Jag har ju dessutom syster R i Uppsala och syster P i Solna, plus att jag kommer ju bo med Alex så det kommer nog bli roligt framöver :)
Förresten så ligger Alex inne som försöksperson på Quintiles i Uppsala under 22 dagar, följa hans blogg här vettja! guzmans blogg!

Så imorgon 12.15 åker jag och Sofhies lillasyster Sara upp till Märsta, hon ska ju som sagt bo hos oss i en månad innan hon får tillträde till sin lya i Uppsala där hon ska plugga. Men det kommer bli skoj! Ni kan följa hennes blogg här.

Till sist vill jag tipsa om en väldigt bra låt (de flesta låtar jag tipsar om tycker jag ju såklart är bra, hm)

Stealing Summer - Between you and me



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0