Tiësto feat Tegan and Sara

Ni som känner mig vet ju att jag lyssnar på partymusik á la trance och house.. men jag tipsar ytterst sällan om det, eftersom merparten av mina vänner inte har så höga tankar om den musiken hehe :)
Nu kan jag inte låta bli, jag tror att den här kommer spelas flitigt, mest också för att jag gillar Tegan and Sara, men Tiësto är världens största DJ, så gillar man trance så gillar man honom helt enkelt :)

Tiësto feat Tegan and Sara - Feel it in my bones




Tiëstos skiva Kaleidoscope släpps den 20 oktober och det är ett par låtar som ser intressanta ut.
Vad sägs om Jónsi från Sigur Rós eller Kele från Bloc Party, men kanske framför allt Nelly Furtado? :)

Kaleidoscope's spellista:

01 Tiësto (Feat. Jónsi) - "Kaleidoscope"
02 Tiësto (Feat. CC Sheffield) - "Escape Me"
03 Tiësto (Feat. Kianna) - "You Are My Diamond"
04 Tiësto and Sneaky Sound System - "I Will Be Here"
05 Tiësto (Feat. Priscilla Ahn) - "I Am Strong"
06 Tiësto (Feat. Cary Brothers) - "Here On Earth"
07 Tiësto - "Always Near"
08 Tiësto (Feat. Kele Okereke) - "It's Not The Things You Say"
09 Tiësto - "Fresh Fruit"
10 Tiësto (Feat. Calvin Harris) - "Century"
11 Tiësto (Feat. Tegan & Sara) - "Feel It In My Bones"
12 Tiësto (Feat. Nelly Furtado) - "Who Wants To Be Alone"
13 Tiësto - "LA Ride"
14 Tiësto - "Bend It Like You Don't Care"
15 Tiësto (Feat. Emily Haines) - "Knock You Out"
16 Tiësto - "Louder Than Boom"
17 Tiësto - "Surrounded By Light"


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0