Gillar ni Kings of Leon?

Först måste jag nog redogöra för en del vad min blogg går ut på =P
Den går INTE ut på att vara först ut med nyheter, INTE ut på att ligga bland alla bloggtoppar utan den går ut på att ge en del tips till folk som 1. har missat något eller 2. som inte själv orkar leta reda på "nya" kända eller mindre kända band.
När jag har tid sitter jag och går igenom band för band på myspace och ja, jag kommer aldrig sitta inne med information 5 månader innan någon annan. Men det handlar om att ge tips, gamla som nya :)
Och ja, självklart måste ju jag gilla det jag tipsar om ;) Men är man allätare så är man!
Och wikipedia, ja det är väl skitbra när man själv inte vet något om bandet o slippa låta andra sitta o forska själva :)

Nog om detta!
Hittade ett band vars sångare påminner om Kings of Leons sångare Caleb Followill.
Bandet heter Needtobreathe och släpper sitt nya album den 25augusti. Min favoritlåt av låtarna som fanns tillgängliga på deras myspacesida var Lay Em Down vilken är en liten feelgoodlåt enl mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0