Depp i juletider

Nej jag pratar inte om Johnny Depp tyvärr, även om jag önskar att det var det.

Ibland får man den där känslan av lycka. Det kan vara väldigt små saker, som tex
- att sparka på en boll
- att fråga om man får ta den sista kakan/chokladen/whatever och man får det
- att se någon ramla på tv
- att lyssna på sin favoritmusik
- att när man är riktigt jäkla nödig och man hinner precis till toan
- att bli överraskad av sig själv och säga "oj, vad duktig jag är"
- att mysa och busa med en hund
- att använda en lat katt som mopp(typ)
- att le mot ett barn och det ler tillbaka
- att se på sina favoritprogram(läs heroes och family guy)
- att läsa en bra bok som man sen inte kan sluta läsa
- att ibland försvinna iväg i ett bra tvspel mm mm

sen finns det de få tillfällena då man får en känsla av absolut lycka!
det var inte längesen jag kände det, närmare bestämt 3 dagar sedan.
att känna absolut lycka, det är som att känna att allting är så himla bra, oavsett vad som händer i världen.
det är en känsla som alla vill ha, hela tiden. tyvärr krävs det oftast två stycken för att ha den känslan, någon som man vill dela precis allt med.

Jag hade en underbar tjej som fick mig att må sådär som man alltid vill må.
Tyvärr fattades något och den absoluta lyckan övergick i ett absolut kaos.
Vi får helt enkelt se hur det blir framöver.. just nu är tankarna väldigt röriga.
Party på fredag och lucia movie night på lördag.. nåt att se fram emot iaf.
Sen får vi se om jag kommer hem till linköping/mantorp lite tidigare nästa vecka..
ha det bäst allihopa!

Postat av: Malin

Bästa fika-Martin :) Massa massa fika och massa skitsnack! SNART!

2009-12-08 @ 14:03:13
URL: http://malleliten.blogg.se/
Postat av: Storasyster R

Vad vackert du skriver om den absoluta lyckan som många (kanske alla?) är värda men som är få förunnat. Det finns t o m de som verkar ha allt men som ändå saknar nåt.

Finaste Brollan! Ibland tar det tid att hitta rätt men, när du minst anar det är du på banan igen och har hittat hem. En sådan fin kille som du går inte lös länge, det vill jag lova. :)

Kraaaaaaaaaam!

2009-12-08 @ 20:10:54
URL: http://visdomsord.nu
Postat av: Fhiesen

Jag håller med Storasyster R, en så fin kille som du går inte fri länge! Det är du för bra för!



Pussar och kramar från ett KALLT Kalifornien!

2009-12-08 @ 23:14:09
URL: http://misssofhie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0