Funderar på lägenhet i Väsby

Ja ni läste rätt.. Alex kommer troligtvis börja plugga till våren, och blir det sthlm så funderar vi på en 3a på 80 kvm i Väsby. Funderat på att skaffa ett Uppsala/Sthlmtågkort sedan då jag ska plugga i Uppsala till hösten.. Kanske vore ngt.. kostar visserligen runt 1000 spänn i månaden, men det kan det vara värt =)
Imorrn hade jag tänkt festa lite.. men nu ska alex jobba så får se vad jag ska göra.. jag som behövde lite fest..
Lördag funderar jag på att dra till uppsala och hälsa på syster och mor o far som är uppe där över helgen. Sen är det Lucia Movie Night på natten :D

OkQ8s reklamlåt Flaming Wheels - Road Song
Many Nice!

Postat av: Sis

Hihi den här sången är söt :)

2010-02-09 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0