En dag i naturen

Idag tänkte jag att ne, kanske dags att använda sin kamera lite.. och ja, för att vara en ovan fotograf så blev det några skapliga bilder iaf :)

Solen sken och bakom engelska skolan föddes denna glittriga bild



En vaktande katt
så majestätiskt satt



Ett hackande ljud från trädets topp
Hacke-Hackspett har nyss stigit opp



Det är ett tag kvar tills gräsmatcherna..


Postat av: Alexander

Inte en enda nakenbild ju! (Och då menar jag inte å dig, så tänk inte ens tanken) Men annars var det snygga bilderm grym kamera :)

2009-02-28 @ 16:10:07
URL: http://guzman.blogg.se/
Postat av: Sis

Jag gillar alla bilder för dom är turkåsa :) Särskilt den första när ljuset kommer ner så fint, och fågelen. Fast den med katten gillar jag inget för den är så elak. Och jag tycker också om rim. Tycker du också om rim? Svara gärna.



k Ra m liLla syST e rn

2009-04-19 @ 02:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0