Späckat!!

Trött och sliten efter helgens bravader och dagens gympass ska man då bege sig till jobbet.
Jobbar kväll den här veckan så man är inte hemma förrän efter 23. Lite surt men fredagen e ju ledig :)
Snart är det dags att börja planera allt man ska hinna med i år. Det är rätt mycket faktiskt!

× Säga upp sig från jobbet
× Säga upp lägenheten
× Söka till universitet till hösten
× Planera USA-resan
× Planera 25-års fest??
× Dra på kryssning i mars? Har en gratis fyrahytt till godo om det finns intresse..

Utöver detta så ser mitt schema framöver rätt späckat ut ändå..

Kvällveckan 13 .00- 22-30
Måndaförmidda - Gymmar överkropp
Tisdaförmidda - ev benpass
Onsdaförmidda - Överkropp
Torsdaförmidda - ev benpass
Fredaförmidda - Överkropp
Lördaförmidda - ev benpass
Söndakväll - löp och fys med fotbollen (sista nu på sönda) sen ev simpass ist =P

Dagveckan 06.30 - 13.00
Måndaeftermiddag - överkropp
Tisdagkväll - fotbollsträning
Onsdaeftermiddag - Överkropp
Torsdagkväll - fotbollsträning
Fredag - jobbar 06.30 - 19.00
Lördagförmiddag - Överkropp
Sönda - simpass

Shit! Har nog aldrig nånsin tränat såhär mkt.. får akta mig så jag inte går in i väggen :)

Nej nu rusar klockan! Dags o lyfta skrot på jobbet.. typ
Postat av: morfar

Kom ihåg att det aldrig är bra att träna för mycket. Man måste vila, också.

2009-02-10 @ 22:35:49
Postat av: ✿Linda H ✿

jag skall på medelhavskryssning i juli... skall bli härligt!!!

hoppas du haft en härlig helg.. nu skall jag snart sova.. e sjukt trött

2009-02-15 @ 21:50:34
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0