Årets 2008


Resa - Resan med Alex till Beijing, Kina. Helt fantastiskt! :)

Konsert - Simple plan på Hultsfred när de skrek "Bira bira bira"!

Tv-serie - Inget slår Heroes.

Skada - När jag skar upp ett tre cm långt jack strax ovanför fotknölen på jobbet.

Fest - Min och Mickes födelsedagsfest på Maxim. Kul med så mycket folk!

Skiva - Carolina Liar - Coming To Terms

Låt - Tre st. Carolina Liar - Last Night, Capital Lights - Mile Away och Until June - Sleepless

Händelse - Rocky på Kinesiska muren! :)

Mat - Maten på restaurangen Xiao Wang Fu i Beijing. Otroligt gott!

Sporthändelse - Att Spanien äntligen vann EM. Och Usain Bolts fantastiska rekord!

Investering - Min ytterrock :)

Besvikelse - EM för Sveriges del.

Känslosammaste videoklipp - Christian The lion

Roligaste videoklipp - Best man

Nakenchock - När alex överraskar mig på hotellet i Peking..

Stad - Beijing såklart. Rekommenderas! Men ingen taxi kan engelska dock hehe.

Roligaste Film - Wall*E och Kung Fu Panda. Jag vet, är en sucker för animerade, men de här är i klass med hitta nemo :)

Bästa Film - No Country For Old Men

Sämsta Film - The Happening. Det var väl en komedi? Eller?

Bästa skådis - Finns bara en Christian Bale. Och det fanns bara en Heath Ledger =/

Överraskning - Att man blev singel. Det var man inte beredd på.

Tevespel - GTAIV

Tidsfördriv - Xperteleven

Initiativ - Att man satte igång med gymmandet igen!

Krock - Älgen som mosades under pendeltåget jag satt på =/

Postat av: Storasyster Retsticka

Vilken bra lista!

(fast jag vet ingen taxi som kan prata engelska;)

2009-01-17 @ 19:59:42
Postat av: Mellansyster Grupptryck

Hahahahaha touché storasyster!

2009-02-06 @ 03:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0