Helgen..

Har varit full av fotboll. Östgöta innefotboll Cup närmare bestämt som ägde rum i Motala.
I fredags gick vi vidare från gruppen, undertecknad fick göra 1-1 målet i sista matchen som tog oss vidare till slutspel ;P
Men slutspelet var ingen rolig saga, 2-2 mot kenty jovisst. hade 2-1 men i sista minutrarna lyckades de göra 2-2 så fick med oss en poäng. i nästa match mötte vi ett LSW som var oerhört bleka mot ifk motala (som fick vinna den matchen mot LSW tämligen enkelt med 2-1.)
Men LSW var ett helt annat lag mot oss, visst vi höll absolut inte måttet i den matchen, men jag tror de la sig rätt enkelt mot ifk motala. detta var dessutom LSW- B, de hade ett A lag också, de som var bättre i b-laget fick säkert gå in o köra med de i A-laget sen.. nåväl, förlust där iaf o en vinst mot motala skulle iaf låta oss behålla hedern..
Det stod 3-1 till oss, vi ägde matchen helt enkelt, när två felaktiga domslut ställer till det för oss och helt plötsligt står det 3-3. vi blir tjuriga och ifk motala taggade såklart.
jag hatar att säga det men det är mkt favorisering av motalalagen i den här turneringen.. och det är det inte bara jag som tycker det..

Idag är det dessutom sista dagen innan jobbet börjar igen.. usch. så jag letar saker som får mig på bättre humör.. o vad är bättre än lite djur, som shejkar? =D

>

Postat av: morfar

Tjena, vill bara att du ska en titt på Borens hemsida om turneringen och läsa ordföranden Kjell Augustssons blogg om domarna. Han håller inte med dig, kan jag säga.

2009-01-06 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0