Äntligen!

Det är nog dags att uppdatera omvärlden lite om saker som hänt under senaste tiden.. :)

Till att börja med så har man nu fått ändan ur vagnen och sagt upp sig på sitt jobb. Känns väldigt skönt att få ha ett datum som är min sista arbetsdag. Att äntligen få lämna sverige och resa genom Usa. :)
Enda problemet just nu e min kompis som fått lite trubbel med ekonomin, verkar bli Norge för hans del o tjäna ihop cash till resan. Lite surt också, då det troligtvis påverkar min planerade thailandsemester sista veckan i mars..
Men det gör inget, bara det blir Usa, vilket det blir, i någon form iaf :)

För övrigt så har man börjat käka proteinpulver i samband med träning för att öka muskeltillväxten :)
Och nej mamma, de e inte doping, ja lovar ;P
Känns mycket bra faktiskt! Kan sitta i huvet också men har redan fått gå upp ett par kilon på vissa maskiner.. :)

Inte heller äter jag godis eller sötsaker, bara på helger i viss mån. En cola igår på jobbet och fanta idag till pastasalladen på taco baren är det enda oyttiga den här veckan! Kanske e digestiven ja får i mig som godis lite onyttiga dock hehe.
Imorrn är det utgång på ingång och då kan det bli lite fyllekäk, men det får det vara värt :)
Det är svårt o sluta helt tvärt med sötsaker, men det går rätt okej dock, mkt kycklingsallader framöver, o ris o spagetti blir det säkert då o då :)

Idag har man gymmat, spelat squash och biljard, fullt upp med andra ord!
Nu stundar lite hederlig film med mig själv, ska bli fint :)

Outrageous Moments, fasen så bra, finns nio till :)

Postat av: rebecka

Inget godis?! Jag som precis har börjat igen... :)Det måste vara första gången som du slutat med godsaker?! Inga mer jordnötsringar heller? Och ja, digestive är inte nyttiga. Men säkert bättre än jordnötsringar. Det lättaste sättet att sluta äta onyttigt är enligt min uppfattning att sluta HELT. Det blir ca två veckors sockeravvänjning som blir jobbiga men sen går det bra. Då kan du titta på ett digestive, tänka "jag vet hur det smakar" och vara nöjd så. Lycka till lillbrollan! Puss!

2009-01-31 @ 23:21:53
URL: http://litenbusig.blogg.se/
Postat av: Var e fjant?

Vem är snubben som tagit över min bror? Vad är det som händer här?

Lyckas DU, så ska banne mig jag också lyckas. Så säg till isf så slutar jag med godis tvärt. (Eller efter ett tag =)...)

/Fjant

2009-02-06 @ 03:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0