Äntligen match!

Så äntligen ska man få spela lite fotboll igen. Har varit borta ca två veckor pga foten som spökar.
Ja inte spökar som i att han plötsligt försvinner då o då utan att skadan som jag ådrog mig under förra årets försäsongsträning kom tillbaka något då jag vrickade till fotleden i matchen mot hagahöjden.
Men det blir att tejpa fotleden så att jag ska undvika att stuka den igen, detta ska man dock inte göra för ofta för då finns det tydligen risk att musklerna runt fotleden tar stryk.
Men ska bli kul med ett inhopp iaf och springa lite!

Sedan ikväll är det utgång på ingång och vi blir väl ett mindre gäng ser det ut som. Hade först tänkt att det skulle komma massa folk men ser ut att bli jag och robban, micke, sarah och hennes tjejkompisar :)
Men blir nog fint, var en del man skulle möta upp ute på krogen, firar ju trots allt min 25årsdag =D

Suck, så ska man städa o plocka iordning i lägenheten också. Det är såå tråkigt!
Som tur är så har jag bara 28 kvm så finns inte så mkt att städa hehe.

För övrigt har man börjat pyssla med videobloggen, kommer gå ut med mer information om den när den blir klar!

I Påsk var det tänkt att man skulle ner till Spanien och hälsa på Sofhie. Men flygen var alldeles för dyra då, klantigt av mig. Borde jag ju vetat. Så blir att skjuta på det till 8-10 maj där omkring. Förlåt gumman! Men jag lovar att komma ner :)

Visst ja, skulle ju uppdatera vad jag hade sökt! Så här kommer turordningslistan med reservation för ändringar!

Höstterminen 2009

1. Beteendevetenskapligt kandidatprogram

180 hp

nybörjarprogram

Studieort: Uppsala


2. Språkvetarprogrammet

180 hp

nybörjarprogram

Studieort: Uppsala


3. Kandidatprogram i IT och kommunikationsvetenskap
180hp
nybörjarprogram
Studieort:  Stockholm

4. IT, medier och design

180hp

nybörjarprogram

Studieort:  Stockholm
 

5. Kandidatprogram i beteendevetenskap

180.0 hp

nybörjarprogram

Studieort: Lund

6. Kognitionsvetenskap

180 hp

nybörjarprogram

Studieort: Linköping

 

7. Kultur, samhälle, mediegestaltning

180 hp

nybörjarprogram

Studieort: Norrköping


8. Sports Coaching
180hp
nybörjarprogram
Studieort:  Göteborgs universitet

9. Kognitionsvetenskapligt program
180hp
nybörjarprogram
Studieort: Skövde
Postat av: Viktor

sv: Jag är 18 men det jag skrev om har hänt mellan jag var 14-18 så :) jag spelar bara fotboll nu och jag märker stor skillnad mellan omklädningsrummet i fotbollen och hur det var i hockeyn, men det har nog mer att göra med vilka personer som finns med än själva sporten :) haha ja jag hade också velat läsa om hur det är i tjejernas omklädningsrum :D



hoppas din fot håller! :) skador är idrottens baksida :/

2009-03-29 @ 20:21:14
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0