Mörker drabbar oss alla någon gång

Ibland har man tur och kan istället rädda någon annan från att bli varslad, eftersom undertecknad redan sagt upp sig.
Läs mer här


En roligare grej hände när jag var på väg till mina föräldrar idag.
Jag blev omåkt av två tjejer, i årskurs nio kanske, på cykel som stannar strax framför mig.
Hon som bor där öppnar brevlådan och utbrister "Vad fan är det här?"
Den andra tjejen, som tydligen helt glömt bort att de nyss åkt om en kille, svarar;
"Har du fått dina P-piller?", högt o tydligt precis när jag går förbi.
Gick inte att låta bli att harkla sig och fnissa lite, man kunde nästan känna hur generad hon blev =D

För övrigt ska jag till Stockholm imorgon, hälsa på Alex och festa med han o hans syster Vanessa ända uppe i Tierp..
Sen följer han med hem hit på lördag, då ska vi sitta och gå igenom vart vi ska plugga, sätta Uppsala som prio ett o sånt.. :)

Annars blir man ju 25 nu på tisdag.. nästan skrämmande!
Men gammal nog för detta blir man aldrig haha :)




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0