Så blev man 25...

Ja så är man här, eller där, mittemellan ungdom och vuxen. 25 solvarv, barre, bast, år you name it.
Egentligen känns det inte så speciellt, mer än att man blir äldre.
För att vara riktigt ärlig så gör det mig väl ingenting att bli äldre, men kanske desto mer att man inte har någon att bli äldre med.
Men ja ä inte bitter.
Pratade med syster R om just detta idag. Hon sa att hon fick mer eller mindre panik av att hon inte hade pojkvän när hon fyllde 25, men hon tänkte ju iof på att hon ville ha barn innan 30 :) det vill inte jag =P
Men nu ska det ju bli plugg till hösten så efter plugget vet man aldrig! (jaja, flickvän också först klart)

Det är väl sådär kul att behöva jobba kväll på sin födelsedag, men jag ska försöka fira på ngt roligt sätt på jobbet, eftersom ja inte lär bli firad av några andra (knappt några som vet om det) så planerar att blogga om det imorrn kväll igen!

För övrigt är det sjukt att det kom ca 1 dm snö på mindre än en timme idag(igår), det var sådär o plaska hem i snön o yrvädret.

Just det, kommer söka plugg här nu, ska lägga upp vad jag sökt till hösten på bloggen sen!

Annars har det varit en helt okej helg, har spenderats uppe i Tierp hos Alex syster. Trevlig fest men tror nog att det roligaste var de små samhällena vi åkte förbi.. Finnerånger, Lådfabriken och Tillfället. Det bjöds på en del garv i bussen på vägen till festen vill jag lova!

Så imorrn ska jag upp tidigt, cirka 8 för o städa lägenheten. kommer någon o ska kolla på den vid 10.. ja som ville ta de lite lugnt o bara slappna av ju men icke!

Nåväl, det är nog dags för lite sovtajm tror ja.
Men tuta, plinga, skrik, ropa när ni ser mig imorrn vettja, lovar o göra detsamma tillbaka.

Tjenixen
Postat av: Sofhie

Grattis, grattis, grattis! På din stora dag Martin. Hoppas du får den bästa födelsedagen ever! Du blir firad när du kommer ner om några veckor! :)



Kramar!

2009-03-24 @ 14:24:09
URL: http://misssofhie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis igen stora lillebror! Puss!

2009-03-24 @ 21:27:20
Postat av: rebecka

Grattis igen stora lillebror! Puss!

2009-03-24 @ 21:28:11
Postat av: Anonym

Grattis Kram i efterskott! =) /Anna

2009-03-25 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0