9 dagar kvar!

Idag var det tillbaks till gymmet. Skönt att komma igång ordentligt igen. Man har saknat det lite, får passa på och gymma nu innan Usa, där lär man ju inte hinna med något. Finns nog en risk att man äter lite mycket skräpmat under dessa veckor och Beach -09 är alldeles runt hörnet =)

Dags att städa och börja packa ner i lägenheten så smått inför flytten till månadsskiftet.
Sängen kommer att slängas, datorn troligtvis likaså. Har ju en ny bärbar sådan nu, som delas med Alex, kommer bli perfekt för plugget.

I helgen då? Vad händer då? Troligtvis sista gången jag festar i stan boendes i Linköping. Sen kommer jag ha fullt upp med flytten.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mustaschkampen är något som jag blivit övertalad att gå med i maj ut. Vi samlar in cash på jobbet som vi sen ska skänka bort. Baksidan är ju att varje gång jag ser en snygg tjej vill jag i stort sett gömma mig. Ni förstår, min moppemusche är inte direkt snygg. Jag har ju inte mustasch för att jag tycker de e snyggt, utan för att ta ställning. Fasen borde ha någon knapp eller tshirt som visade det, så folk inte tror att jag personligen tycker jag passar i mustasch =)
Frågan är om jag vågar gå ut o tex festa med min fjortismusche?
När jag tror någon tittar på mig för att hon tycker ja se bra ut kanske hon eg rågarvar sekunden senare då jag i hennes ögon ser ut som talesättet "hej kom och hjälp mig".

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blev uppraggad idag. Av en brittisk byggarbetare. Han ville att jag skulle hjälpa dem att bygga staket i Mjölby där jag gick förbi. Svart sa han. Cash in hand. Im sorry I already have a work sa ja :P Well if you know any other guys that would like a job, just tell them to stop by here. Of course sa jag och gick =P
Hade kanske vart nice, men jag var hungrig trött o hade inte kläderna för det hehe.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt blir jag glad till Metro Station - Shake It

Postat av: kusin Sandra

Hej! Vet du något som är ganska häftigt, du o jag kommer va i New York samtidigt!! Vi åker också 15 juni, med malaysian airlines vid 7-tiden, kanske ni med? kram kram

2009-05-16 @ 01:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0