Fortf inte riktigt frisk, men ändå lyckligast i världen ;)

Ja nu är det officiellt iaf, jag och Sarah är ett par och det känns helt underbart! Ni som känner mig vet att jag är duktig på att beskriva känslor och skulle säkert kunna skriva ett helt A4 om hur bra hon är men klockan är lite för mycket plus att jag vill ju inte tråka ut er ;)
Jag är sjukt förkyld, fast håller det på att avta lite, har legat i soffan i två dagar utan att ha gått utanför dörren (idag handlade jag och det var befriande) så ska bli skönt att kunna komma iväg till Pernilla på måndag och hjälpa henne bära lite innan jag åker till S på kvällen. Sen blir det gymkort wohoo :)
Känner hur musklerna förtvinar när man e sjuk, usch! Måste tillbaka till formen jag var i innan USA!
Nåväl, nu ska jag krypa ner och krya på mig..


Och låten här nedanför är visserligen bra, men är något bara S förstår varför jag länkar till just denna ;)

Postat av: Sofia

jaa jag hörde lite skvaller i Mantorp i helgen om att du hade nån tjej på gång :) såå härligt! såg bilder på face med, ser ut som en söt och trevlig brud, grattis kusin!

2009-11-02 @ 11:52:07
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: dad

Bra jobbat, Martin! Hälsa Sarah.

Kram

2009-11-03 @ 22:44:33
Postat av: Ståla (God is not a dj I am!) :)

Ja den var ny :)

In och lyssna på fresh!

2009-11-06 @ 11:57:08
URL: http://jarnkaminenkk.blogg.se/
Postat av: Ståla (God is not a dj I am!) :)

Är det Feel it to my bones du syftar på?

Tycker dock Avicii Remixen på escape me och Remixen på Carolina Liar är grymmare :) .. Håller dock att Last Night är skön! Fortsätt med ditt engagemang så är du snart lika stor som mej ;) haha

2009-11-07 @ 07:00:55
URL: http://jarnkaminenkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0