Uppdateringsdags!

I lördags var jag hos sis i Uppsala och hjälpte till med flytt. Gick väldigt smidigt då vi var 5 killar som bar och hade oss. De bor riktigt fint och längtar faktiskt lite tills det är dags för mig att ha ett eget fint hus med trädgård plus en golden såklart :)

Det är inte långt kvar tills jag får reda på resultatet från högskoleprovet och om det blir någon psykologi B eller inte.
Tydligen står det på min anmälan att jag inte är behörig men efter grundkursen i beteendevetenskap så var vi behöriga i valfri B-kurs i Linköping. Har svårt att förstå varför det ska vara annorlunda i Uppsala, är jag behörig i Linköping borde jag vara det på de andra ställena också. Nåja, kasnke får bli nåt trist truckjobb efter jul ändå :(
Trivs ju inte med det alls!

Igår såg jag en kul grej.. längst ner i källaren (där jag går ut när jag ska iväg), satt det en somalier och blev klippt av en annan. Enl Alex så brukar han frisera sina vänner därnere (alltså i källaren, inte "därnere") haha!
Jag såg nog lagom förvånad ut när jag passerade dem på väg ut :P

Den här veckan har jag sökt jobb som biografassistent och till datakedjan Kjell Och Co.
Letar febrilt efter mer stuff!

Den 3e kommer jag och Sarah hem till Mantorp, den 5e ska vi på Mickes Sarahs fest på Platå!
Då blire schteek ;)

För övrigt spenderar jag mkt tid på tåg och tunnelbana nuförtiden, men det är bara för att Sarah är helt underbar :) Ska köpa mig Conn Igguldens quadrologi (rättstavat?) om Kejsar Ceasar, nu när det tar ett tag innan nästa bok om Djinghis Khan kommer ut.

Dagens låt blir The Bravery med Slow Poison



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0