Gitarr nästa :)

Sitter och lyssnar på Muse. Den 24 oktober ska jag på deras konsert på Hovet med med Martin Softis!
Ska bli riktigt skoj då Muse är en gemensam favoritartist. Deras senaste skiva är väldigt bra,
kanske inte den bästa vilket jag nog tycker den föregående är istället.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Något annat som händer den 24 är högskoleprovet! Det är nu det gäller!
När jag är tillbaka i Märsta (13e) ska jag börja ta tag i pluggandet!
Det är inte lätt att plugga inför ett högskoleprov, men en massa svåra ord kan man väl plugga in iaf..
brukar gå miste om ca 20 poäng där i snitt..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ytterligare något annat jag ska börja med är gitarrlektioner! Haha ja ni hörde rätt, en gitarr ska införskaffas.
Har tröttnat på att köra guitar hero så är dags för en akustisk gitarr nu! Min gamla pojkdröm ska besannas :)
Gitarrlektioner ska tas också såklart, jag kan ju inte läsa noter haha.
Men ja, det får bli min nya hobby verkar det som..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

..för det här med fotboll börjar se lite oroväckande ut.
Jag måste tejpa mina fötter hårt varje gång för att slippa risken att stuka dem igen.
Min vänstra fot börjar bli bra dock, så eventuellt kan jag strunta i att tejpa den så småningom.
Men min högra fot, alltså det är något skumt. Får nog gå till sjukgymnast igen med den snart.
Att sitta ner, med högerfoten på tå, och sedan pressa ner hälen så mycket man bara kan gör att det strålar i hela hälen..
och det är inte bra alls. Jag klarar av en match med tejp, sure, men hur länge till kommer jag göra det?
Jag balanserar på balansbräda varje dag, man tycker ju att det borde göra nytta snart!
Men under hösten är det hårdträning som gäller,
har äntligen blivit av med mitt world class kort så kan börja gymma uppe i Sthlm nu iaf, sen får vi se hur det blir till våren!
Bara att hålla tummarna!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag var ute i lördags. Träffade Robban, blir orolig för honom alltså! Hoppas verkligen att det blir bättre snart,
men gud så kul att se dig igen! Du får krya på dig och komma o besöka mig o Alex i Märsta sen! :)
Vi var nära att vinna på stryktips också, jag Rasmus och Jonny! Får bli en repris nu på lördag, fast då utan utgång, tror jag :)
Men tusan så kul jag hade! Hade ju ett trevligt sällskap som fick mig på bra humör hela kvällen ;)

Nu kom partymusiken igång på spelaren och direkt hittade man suget efter fest haha :D
Fast nu känner jag matlukt, bäst att avsluta här så jag inte missar maten ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens låt blir en ny låt av David Gray, som är mest känd för låten This years Love som ni kan lyssna på här.
Här är Fugitive.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0