Gokart i Linköping

Japp så äntrar man Gokartbanan igen. Sist det blev av var man junior och hade precis vunnit vår serie tror jag,
jag hade inte så jättemkt vana av att köra bil (inte nu heller för den delen host) så det slutade i att man använde gasen och bromsen alldeles för mycket samtidigt vilket resulterade i en överhettad motor :P
Idag blev det plötsligt och hastigt gokartdags igen då Linus, som fyller 20 idag(Hurra),
hörde av sig och samlade ihop ett gäng till gokarten. Jag var på, fast besluten att inte komma sist!
Efter uppvärmningen där den med snabbast varvtid får starta först osv hamnade jag näst sist haha :P
Det var två tjejer med, Theos tjej Emma och hennes storasyrra Ida.
Fast besluten om att fan, Emma får fasen inte slå mig, gasade jag på rejält för att till min lycka köra förbi en Emma som hamnat i sargen.. (låter värre än vad det är) där började jakten på robin och theo..
Men födelsefirarn själv satte stopp för min jakt..
I en högersväng där jag tar ut svängen för att sedan snabbt svänga in igen längs högersidan kommer Linus i full fart,
trycker till min baksida och vips var jag långt borta från att komma ikapp dem..
Men det var skitkul i vilket fall.. jag kom ju före tjejerna iaf ;)

Nu är det lite packning som gäller.. inför nästa tisda haha :P
Men har lite planer för veckan så lika bra att börja nu!
Imorrn ska jag upp till Stockholm och träffa Sarah.. mer än så säger jag inte, håller er på halster ett tag till..
Kommer hem torsda kväll, fredag ska jag hälsa på min kusin cissi o fredrik o lilla Ella :)
Lördag är det VIP-kväll hos Linus, gött käk, champagne, limo till Linköping och Platå och allmänt stek ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Riktigt skön annorlunda låt måste ja säga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0