Haha

Idag fick jag ett papper på att jag mottagit ett papper från a-kassan. Jag fick också ett annat papper där det stod att jag fått ytterligare ett papper. Jaha, är det inte lite väl mycket kaka på kaka?
Anyway, det är sol ute idag så tänkte jag skulle försöka sitta ute idag och få lite färg :)
Enda måstet jag har idag är att städa.. usch. Sen kommer jag posta en del flyttkort! Vi får väl se när det blir dags att skicka nya kort ännu en gång, men det dröjer säkert till årsskiftet tidigast iaf!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänk att jag missade att Until June släppt nytt i år! Bandet som jag hajpade förra året med låten Sleepless framför allt med den ylande sångaren eller vad man ska kalla honom. Ylningarna fortsatte på mitt gamla jobb och det var bara jag och Softis som visste vad vi ylade om :) Här är iaf en låt från deras senaste album, The Man Who Lost His Soul

Postat av: Marty

De där ylningarna minns jag med glädje :P Kul att höra att intervjuerna rör på sig! Hoppas det blir något!



Gillade Lights faktiskt, den var sådär soft... passar ganska bra när man kommer hem, trött på kvällen efter jobbet eller typ plugget.



Imorrn blir det Hoffmaestro på kvällen :P Oh yeah!!

2009-09-11 @ 12:12:50
Postat av: Sis

Ja se myndigheter... bara en massa blaj. Och jag bör ju veta...



Kul att de släppt nytt! Fast inget kan ersätta Sleepless... =)



Ha en bra helg!

Kram

2009-09-11 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0