Hamnar jag på Jysk månntro?

Ja alldeles nyligen ringde de från Jysk här i Märsta (Arlandastad) och bad mig komma på intervju nästa onsdag.
Det låter väldigt kul eftersom jag verkligen vill hitta ett nytt varierande jobb! Jobbet i sig är som extrapersonal i Jysks butiker över hela Stockholm(Finns 10 st) och skulle väl passa bra att få in en fot där så man kan jobba extra där kanske sen när man pluggar? :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag upphör aldrig att förvåna mig själv! Idag slängde jag in lite jordnötter i min mango chutney wok jag beskrev för några dagar sedan. Succé! Gott och mer mättande dessutom :D Inte riktigt pekingsmak på dom jordnötterna men äh, close enough!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På söndag kommer Alex hem. Inte bara det, inom kort kommer det två katter hit också som vi ska passa upp ett tag. Hur länge har jag ingen aning om, men det är Alex syster Vanessas katter.
Jag har inget emot katter förutom att de oftast;

1) är rädda för mig och springer sin väg
2) klöser mig
3) biter mig (har hänt en gång hemma i Mantorp, fettot hängde från min handled!)
4) jamar o väcker mig mitt i natten
5) hårar ner mina kläder
plus att deras skit luktar fy fagerlunda!

Men annars är de rätt bra till att

1) skura golv med
2) köra arga leken med
3) klappa (sålänge de håller sig borta från mina kläder)
4) raka dem (nej jag skojar! jag lovar att jag skojar!)
5) låta dem titta på tv när de visar andra katter.. h-vete så roligt det är!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorrn ska jag ut på en klubb som heter 360. Det är en klubb med partymusik mestadels men det ska bli riktigt skön att få komma iväg lite :) Den ligger på medborgarplatsen och ska dit med några nyfunna vänner härifrån trakten ;) lite sangria det får räcka, för ute har jag inte råd med nåt :P

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens låt framförs av Lights, som egentligen heter Valerie Poxleitner (ja jag tänkte också på Bruce Boxleitner, äsch jag och namn) 22 bast från Kanada. Den här låten är gammal, från 2006 men den är rätt bra tycker jag.


Postat av: Sis

Hahahahaha, hängde från din handled!!!



Nä fy fagerlöv för katter, en sådan ska jag aldrig ha. Och man behöver ju inte skaffa någon själv eftersom de finns överallt ändå. En smet till och med in in i lghtn från trapphuset när jag skulle slänga sopor, blev livrädd när jag gick in igen och upptäckte en katt sitta på hallgolvet...



Säg till när de är borta så kan jag komma och hälsa på dig, så kan du bjuda på wok - det är ju när man bor själv som man får fina insikter om matlagning, mycket matnyttigt för dig! (pun intended)



Kul med Jysk! Håller tummarna, tror du skulle passa bra i butik! Härligt att du börjar hänga på Söder också och inte kring Stureplan och Blondinbella & co.



Och den där låten, näe va? Britney Spears-kopia. Med skillnaden att Britney är bra.

2009-09-11 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0