I Linköping

och umgås med vänner och familj. Skönt att vara här nu när man ännu inte fått några cash från kassan..
men snart så! Fast finns ju saker man saknar däruppe.. :)
Planerar att åka upp igen den 12e med mor o far, då kan man ta upp lite saker som blir svårt på bussen. Dammsugare och dylikt.
Nu är man sjukt sliten efter helgens bravader. Riktigt skön lördag med stryktips, härlig mat och gott vin(!).
En härlig förfest som finns förevigad på facebook(som vanligt).
Sen lirade man fotboll 90 minuter med b-laget kl 11 på söndagen.
Med andra ord är jag sjukt sliten, ont i kroppen som en gammal gubbe ungefär. Otränad javisst!
Idag tänker jag bli av med mitt gymkort. Jag gillart!
Äntligen kan jag börja gymma uppe i Stockholm wohoo!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hittade en ny favvolåt till förfesten!
Morandi - Colors

Postat av: Sis

Hmm kanske inte till min förfest, men definitivt din!

2009-10-13 @ 03:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0