Linköping här kommer jag!

Nu har jag befunnit mig här i Märsta cirkus en månad.
Jag trivs bra häruppe, trots att det är lite trångt för tillfället(tre pers och två katter i en liten 2a gör sitt).
Jobb har man ännu inte hittat men ett antal jobbansökningar har skickats till div ställen.
Allt från Toys R Us till Marsipanbåten hahahaha.
Men det som är mest aktuellt för tillfället är Jysk som jag var på intervju hos förra onsdagen,
det kändes bra mestadels eftersom de går mest på personlighet och inte erfarenhet
vilket gynnar mig som inte har så stor kassavana(undantaget en månads praktik på Gameshop maj -05 :P).
Senast den 30 sept ska de höra av sig om jag fått jobbet eller ej, deltid.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu kommer jag hem för nu saknar jag ER därhemma!! :)
Kommer antagligen stanna nästa vecka ut, beror på lite när syster min får sin andra unge :)
Ska åka upp hit igen med mor min eftersom jag ska ta med dammsugare och sånt.
Så se till att höra av er nu om ni vill hitta på nåt!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och kattskrällena. Ska bli så gött att slippa dom!
Andra gången den kissar på täcket när jag sover!
Visserligen inte den kattens fel tror jag, utan den andre katten (nr 2)
jagar nr 1 hela tiden vilket gör den nervös och inte vågar kissa i lådan (i think).
Ska bli skönt att slippa katter en vecka nu ungefär.
Sen försvinner de ju den 1 oktober nångång då Alex syrra kommer och hämtar dem wohooo! :)
Får se om man ska dra nån träning med Mantorp, mina fötter är fortf inte okej, börjar bli jobbigt nu.
Jag är ju skitsugen på att spela fotboll!
Tror att min vänstra fot(som jag stukade senast) är på g att bli okej.
Hoppas bara jag slipper tejpa den. Men den andra, suck.
Ska min karriär behöva sluta som 25åring?
Är det korp som gäller i fortsättningen?
Balansbräda varje dag, bena spritter av energi, vill springa!
Springa ända till Uppsala om jag bara kunde!
Aja, träna resten av hösten så löser det sig väl till våren får man hoppas..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, ikväll är jag på partyhumör eftersom jag längtar till helgen sååå :)
Här kommer en låt från i våras som är en liten favvo hos mig.
Blir inte så mkt sån musik häruppe på förfest, så kom upp hit nu micke så drar vi ute på 360 ;)
Darius and Finlay - Destination (Michael Mind Remix)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0