Nu kanske det vänder?

Igår var jag på arbetsförmedlingen och fixade handlingsplan. Men innan jag går så ringer de från bemanningsföretaget att de inte hade glömt bort mig utan de inte haft någon tid för utbildning än så länge på det nya jobbet. så han säger att han ska ringa snart igen och bestämma mer. Det låter ju rätt schyst. Då får jag lite rutin på vardagen. Eller jag har rutin nu, uppe sent, sova länge. Inte bra. Men jag längtar till jag får lön i oktober. Då kan jag göra saker. Kan åka på saker som kostar pengar, kan gå ut! Pengarna går bara åt till mat just nu.
Fast något som är trist just nu är att jag saknar nåt att göra om kvällarna, typ fotboll eller gym! Fan det vore gött och ha nåt som får en bort från vardagen. När jag får lön får jag kanske fixa nystartavgift på wc i solna ändå, kan inte paya 300 spänn i månaden ända till mars!

Idag blir det rester igen. Mmm! Men har fixat nötfärs så det blir tacos imorrn och till helgen, fixat kycklingsallad och sen jordnötter som jag tänkte ha till nudlarna framöver :) det är ju så sjukt gott med jordnötter när man käkar kinesiskt :) mkt curry för min del ;)

Lenka gillar jag. Nej inte tuggummit eller dansen, det heter ju Jenka knashuvve!
Lenka är en skönsjungande australiensiska. Trouble Is A Friend har gått på radio men min favorit är The Show!






Postat av: Anonym

MAI vs. Mantorp 1-3

2009-09-03 @ 20:21:21
Postat av: Dad

Rolig video, söt tjej, bra låt - jag gillar det här.

Postat av: Sis

Hon är bra! Får för mig att hon ibland påminner om Mel C på rösten...vid höga toner.



Det är bra med rutiner, kanske inte vår familjerutin dock med uppe sent... suck.

2009-09-11 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0