Så var katterna här

De är ju för söta de små! Men vad jag sov dåligt inatt! Den svarta, som heter sessan,
höll mig vaken genom att hoppa runt till div påsar och kartonger och dylikt,
välte saker vilket inte fick mig att somna om. Det kanske blev en 4-5 timmars sömn
totalt den natten till och från. Dessutom springer den iväg från mig
(ja den är inte rädd utan den leker, men jag säger ändå att den är rädd:P)
så två saker från listan jag skrev tidigare har redan hänt :P

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stockholm i fredags då, det var roligt. Nytt folk man lärt känna, roliga töser det där,
med mycket dans och en mekanisk tjur. Ja jag tänkte att jag skulle äga den, men icke.
Jag sög. I hela fem sekunder lyckades jag hålla mig fast innan jag slängdes av.
Ni ser bild på det här nedan.







I Lördags var jag i Uppsala och hälsade på Dawid Odén som börjat plugga där,
vi gick ut på Saluhallen, riktigt kul var det, trots att man i stort sett var nykter :)
Efter att ha övernattat hos honom med en handduk som täcke, mötte jag upp
Alex som släppts ut ur mentalsjukhuset (jag menar quintiles).
Igår var jag ute på en kvällspromenad i Märsta, lekte i en lekpark och kände mig som
barn på nytt haha. Idag händer inte så mycket annat för övrigt, fick ett tips på jobb av
syster P som både jag och Alex tänkte söka, vore coolt om man kunde jobba på samma ställe :P
Imorrn är det anställningsintervju, håll tummarna!
Fredag den 25e kommer jag hem till Linköping, får se hur länge jag stannar,
ni får väl se till att försöka boka upp mig, förutom lördagen, då är det heldag i lkpg med anna o robert =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens tips är en houselåt från Michael Mind som jag bara inte kan släppa :P

Postat av: Sis

Coola bilder!!

Sessan... (kräks)



Är det Jysk-intervjun imorrn?

(Vilket jobb var det som jag skickade, du fick två stycken va?)

LYCKA TILL!!

XOXO

2009-09-15 @ 23:21:31
Postat av: Sofia

käära kusin, kolla min blogg, jag har tillägnat ett inlägg till dig :) sköön låt förresten, riktigt bra! hoppas intervjun går bra idag!

2009-09-16 @ 11:57:16
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0