Torsdagen

var en städdag där vi städade ur lägenheten lite smått. Speciellt piskade vi en matta som inte piskats på 3 år om inte mer. Inget märkvärdigt med det, om det inte vore för att vi saknade piska och därför tog alex prydnadssvärd!
Inte alls skumt att gå omkmring med ett svärd ut till matthållningen utanför :P

på kvällen var det kareoke, några fula bilder och en bra (i think) togs på mig o las ut på facebook men äsch, det bjuder jag på :P jag belv övertalad att sjunga your the on that i want på puben (förstår fortf inte hur du lyckades becka ;P), jag sög haha. men det var en kul kväll iaf =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

den 24e kommer jag hem till Linköping och Mantorp, för er som vill veta. får se hur länge jag stannar. kanske åker tillbaka med mor min upp hit.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

katterna har gjort sig hemmastadda här, de sover för det mesta, utom en av dem som springer omkring när vi sover och välter saker o shit :( luktar skit gör det också, o slickar på mig! usch! ge mig en golden retriever! :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

för övrigt är man rätt förkyld för tillfället, orkar inte göra så mkt direkt, nästa vecka eller veckan därpå dimper de första kassapengarna ner, och det blir välbehövligt :) då jäklar ska det hitte på en masse hyss förstår ni! nej men det ser jag fram emot såklart.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens låt är riktigt bra tycker jag. Gruppen heter Barcelona och är helt klart värd att lyssnas på. Låten heter Its about time och rösten är inte pjåkig alls. =)

Postat av: Sis

Golden Retriever coming right up! Funkar DHL eller vill du köra på Schenker?



Kan vi inte lura med mamma o pappa till en kennel någon gång, de skulle inte kunna motstå de små liven utan skulle åka därifrån med en!



Barcelooona...it's about time i'm coming back... =)

2009-09-19 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0